PRODUTTUINTRODUZIONE<>
Materiali: Q235
Qualità: CRB550
Taglia cumuni: φ2mm-φ14mm
A barra d'acciaio laminata à freddo hè cumpleta cù u standard BS4483, ASTM, AS / NZS 4671, DIN488, IS, etc.
Bars di rinforzu d'acciaio (barra d'acciaio laminata à friddu) o rebars sò usati per migliurà a forza di tensione di u béton, postu chì u béton hè assai debule in tensione, ma hè forte in compressione. L'azzaru hè solu usatu cum'è rebar perchè l'allungamentu di l'azzaru per via di e alte temperature (coefficient di espansione termale) hè quasi uguali à quellu di u béton.
Barre d'acciaio laminate à fredu, fabbricate da acciaio di qualità Q235, presentanu una soluzione di rinforzu robusta dispunibule in dimensioni chì varienu da φ2mm à φ14mm. Queste barre d'acciaio, cunnisciute ancu com'è barre di rinforzu d'acciaio o barre d'armatura, conformanu à parechje standard stretti cumpresi BS4483, ASTM, AS / NZS 4671, DIN488, IS, frà altri.
Sti bars ghjucanu un rolu vitale in a custruzzione, in particulare in rinfurzà a forza di tensione di strutture di cimentu. Mentre chì u cimentu eccelle in compressione, a so debulezza in a tensione hè compensata da l'aghjunzione di barre di rinforzu d'acciaio. L'integrazione di l'azzaru in u béton forma un ligame sinergicu, affruntendu e disparità fundamentali in e proprietà di materiale di u cimentu, induve hè robustu sottu compressione ma debule in tensione.
L'scelta di l'acciaio di qualità Q235 in a fabricazione di sti bars laminati à friddu assicura durabilità è affidabilità. Stu gradu di l'acciaio, largamente ricunnisciutu per a so forza è malleabilità, risponde à i standard di l'industria, assicurendu a coerenza è a qualità in u prucessu di fabricazione. L'incorporazione di l'acciaio di qualità CRB550 aumenta ancu a forza di trazione è l'affidabilità di queste barre, assicurendu ch'elli scontranu è ancu superanu i stretti benchmarks di qualità.
Queste barre d'acciaio laminate à friddu aderiscenu strettamente à diversi standard internaziunali, chì guarantisci u rispettu di e norme è e specificazioni di l'industria. A so aderenza à i standard stabiliti cum'è BS4483, ASTM, AS / NZS 4671, DIN488, è IS riflette u so impegnu à a qualità è a sicurità, assicurendu a so adattazione per una larga gamma di applicazioni di custruzzione.
Inoltre, u significatu di l'usu di l'azzaru cum'è rinforzu in u béton si trova in u so coefficient di espansione termica simili à quellu di u béton. Questa caratteristica hè vitale perchè impedisce i prublemi strutturali causati da diverse tassi di espansione è cuntrazione durante i fluttuazioni di a temperatura. L'utilizazione di l'azzaru esclusivamente cum'è rebar si allinea cù l'allungamentu di l'azzaru per via di l'alte temperature, offre una soluzione affidabile chì accoglie in modu efficace e esigenze strutturali di u cimentu.
In riassuntu, sti bars d'acciaio laminati à friddu, custruiti da l'acciaio di qualità Q235 è in cunfurmità cù parechje standard internaziunali, offrenu una suluzione robusta di rinforzu per strutture di cimentu. Ùn aumentanu micca solu a forza di trazione di u cimentu, ma ancu furnisce stabilità è resilienza, risponde à e strette esigenze di a custruzzione è assicurendu a durabilità è a sicurezza in diverse applicazioni.